Onze brochures vertellen je alles wat je moet weten, van het opzetten van je stand tot het uitladen van je bagage aan het eind van de dag.
Laten we echter eerst de regels voor het bijwonen van photobooths overlopen en bespreken wanneer u bij de photobooth kunt arriveren.
1.Als je je kind meeneemt, moet je altijd bij hem/haar zijn.
2.als het een evenement voor andere volwassenen is, kun je het zelf organiseren of een andere volwassene inhuren om het voor jou te organiseren.
3.Als het een evenement voor kinderen is, kunt u het zelf organiseren of een andere volwassene inhuren om het voor u te organiseren.
4.Als het een evenement voor tieners is, kunt u het zelf organiseren of een andere volwassene inhuren om het voor u te organiseren.
5.als het een evenement voor eenden of zwanen is, kan je het zelf organiseren of een andere volwassene inhuren om het voor jou te organiseren.
6.Als het een evenement voor beroemdheden is, kunt u het zelf organiseren of een professional inhuren om het voor u te organiseren.
7.Als het een evenement voor het publiek is, kun je het zelf organiseren of een professional inhuren om het voor jou te organiseren.
8.Als het om een speciale gelegenheid gaat, zoals een verjaardagsfeestje, kun je het zelf organiseren of een professional inhuren om het voor je te organiseren.
9.Neem contact op met de event manager voordat het evenement zelf begint. Zij kunnen je vertellen wat je voor hen moet doen.
10. Als je bij de photobooth bent, praat dan met de eventmanager en zoek uit wat hij wil dat je doet, doe het dan. Spreek een persoonlijk gesprek af met de eventmanager en vertel hen dat je geïnteresseerd bent om voor hun bedrijf te werken. Probeer zo professioneel mogelijk te zijn wanneer je dit doet, bedank hen altijd voor de kans om voor hun bedrijf te werken en hou het professioneel.
11. Het sollicitatieformulier. Dit is erg belangrijk voor de veiligheid van alle mensen die in de photobooth werken. Het formulier zal beschikbaar zijn in de personeelsruimte van uw lokaal warenhuis. Het is een goed idee om de winkelbedienden te vragen waar het voor dient. En voor wie niet vertrouwd is met formulieren, hier is een voorbeeld.
12.De contactgegevens van de eventmanager.
13. Een kopie van de flyer.
14.Een kopie van het schema.
15. Het dagelijkse telefoonnummer.
16. Als ze op de verkoopafdeling werken, welke producten verkopen ze dan. U kunt deze informatie van het mededelingenbord buiten het warenhuis halen.
17. Dagelijkse verkooprapporten.
18. Werknemer van de maand
19. Wat is het bedrijfsbudget van de laatste 12 maanden.
20. Wat is hun toekomstige ontwikkeling en groeiplannen.
21. Belangrijkste concurrenten
22. Instellingstabel van de belangrijkste concurrenten.
23. Profiel van de meest succesvolle producten.
24. Winst- en verliesrekening.
25. Hun thermisch rendement / energieverbruik.
26. Marktpositie op de markt.
27. Hun positie op de markt.
28. Potentiële toekomstige ontwikkeling.
29. Is het bedrijf betrokken bij enig onderzoekswerk.
30. Is dit een nieuwe markt of een markt in ontwikkeling?
31. Wat is de omvang van de potentiële klantenkring?
32. Gaat het bedrijf ergens heen?
33. Wat is de toekomstige bedrijfsstructuur.
34. Met welke problemen zal het bedrijf de komende 12 maanden te maken krijgen.
35. Met welke problemen zullen potentiële werknemers te maken krijgen?
36. Welke vooruitzichten op opwaartse mobiliteit bestaan er binnen het bedrijf?
37. Hoe ziet het managementteam eruit
38. Wat is de rol van de president/leider
39. Hoe goed is het bedrijf georganiseerd?
40. Hoe goed is het gestructureerd?
41. Hoeveel rapportagestructuur is er?
42. Hoe verkrijgt het bedrijf de waarde die het nodig heeft?
43. Wat is de mate van concurrentie?
44. Wat is het soort talent dat zij aantrekken?
45. Wat is het kritieke tekort aan talent waarmee zij te kampen hebben (en hoe pakt het bedrijf dit aan)?
46. Wat is de voorspelde omloopsnelheid?
47. Alle andere belangrijke informatie die nuttig kan zijn (afhankelijk van uw standpunt) om te weten
Als je serieus bent over het landen van een baan bij tijdschrift promotie bedrijf dan zijn dit enkele van de dingen die je moet weten. Hoe verkoopbaarder je je talenten maakt, hoe aantrekkelijker je zult zijn voor tijdschriften. Als je deze informatie kent en je weet hoe je een sollicitatiebrief en een motivatiebrief moet maken, dan is de kans dat je een sollicitatiegesprek krijgt veel groter.